Hiçbir sebep yok, kendi halimizde PiluX'u WinLove'u geliştiriyoruz. Yine hedef alınıyoruz. Hedef alınan sadece biz değil projelerimizde. Gerçekten yazık.
Bir tuzak hazırladım ve bu toksik kitleyi siteden kalıcı olarak "Ziyaretçi olmalarına rağmen" banladım.
Siteye giriş yaptıklarında site yüklenmeyecek ve "Yasaklsin." mesajı görecekler.
Tek üzüldüğüm noktalar ise daha 5-6 ay önceki Fehmi'ye duyduğum umut ile gelinen noktanın hiçbir alakası olmaması. Azerbaycanlı arkadaş ile umudum zaten yoktu.
Giden gitsin. Bu siteye gelecekte iyi insanlar gelir.